找回密碼
 註冊
查看: 8|回覆: 0

[打卡必到] 靚到犯規!以為去咗沖繩

[複製鏈接]
發表於 昨天 21:31 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
57037.jpg 57033.jpg 57040.jpg 57043.jpg 57046.jpg

有山、有海、有瀑布
呢度係位於大鵬東涌嘅馬料河,雖然有個嚇人嘅稱號叫「死亡之谷」,但其實風景絕對係天堂級別!

行到中段,一定會被眼前嗰個超巨型天然海蝕洞震撼到!企喺前面打卡,成個人變得超渺小,充滿探險電影嘅Feel,出片率絕對係100%!行到出海口,仲可以見到懸崖瀑布直接連住大海嘅絕景,望住個無敵漸層玻璃海,真係會有種「飛咗去沖繩或者布吉」嘅錯覺呀!

成條小環線雖然有13KM,但識玩一定係淨係行精華段嗰1.5KM!河床啲石頭全部露出水面,著普通波鞋去都唔怕整濕對腳。全程有山路、海岸線同溯溪路段,空間感極大,比起香港週末行山條條徑都塞滿人,呢度真係可以獨霸大自然!最過癮係沿途海岸線經常有快艇經過,行到劫仲可以隨時「截艇」走人。
請支持~
體壇消息版
短遊大灣區版
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

Archiver|聯絡我們|141華人社區

GMT+8, 2026-6-24 03:26

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回覆 返回頂部 返回列表