找回密碼
 註冊
查看: 605|回覆: 3

[英文歌] The Lotus ----- Just A Little

  [複製鏈接]
發表於 2021-6-29 20:55:34 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
The Lotus ----- Just A Little



以上影片乃youtube提供,與本站無關; 若無法觀看,可查看原網址


以上影片乃youtube提供,與本站無關; 若無法觀看,可查看原網址


Ah ah ah ah

I can't stay, yes I know
You know I hate to go
But goodbye, love was sweet
Our worlds can never meet

So I'll cry just a little 'cause I love you so
And I'll die just a little 'cause I have to go
Away

Can't you see how I feel
When I say love's unreal
But goodbye, it's been sweet
Even though incomplete

So I'll cry just a little 'cause I love you so
And I'll die just a little 'cause I have to go
Away

Every night I still hear
All your sighs very clear
Now love's gone, gone away
As I once heard you say

Now I've cried just a little 'cause I loved you so
And I've died just a little 'cause I had to go
Away
Music makes freedom !
發表於 2021-6-29 21:05:02 | 顯示全部樓層
好好聽!好正 !
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

2241

主題

7340

回帖

4萬

積分

超級元老

積分
49950
發表於 2021-6-29 21:13:22 | 顯示全部樓層
cocteau 發表於 2021-6-29 20:55
The Lotus ----- Just A Little

許冠傑其實唱英文歌最好聽~雖然佢唱廣東歌發達~
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

發表於 2021-6-29 23:07:50 | 顯示全部樓層
蓮花樂隊, 少年歌神
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

Archiver|聯絡我們|141華人社區

GMT+8, 2026-6-24 08:40

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回覆 返回頂部 返回列表