找回密碼
 註冊

[廣東歌] 張學友 / 太陽星辰(未沉迷唱假音的他~)

   火.. [複製鏈接]
發表於 2021-6-20 19:47:08 | 顯示全部樓層
無恥階級專政 發表於 2021-6-20 16:58
不過係喼神~佢做過機場地勤~

回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

2241

主題

7340

回帖

4萬

積分

超級元老

積分
49950
 樓主| 發表於 2021-6-20 21:24:08 | 顯示全部樓層
Peers123 發表於 2021-6-20 19:47

你都係gap神~
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

發表於 2021-6-20 23:20:35 | 顯示全部樓層
無恥階級專政 發表於 2021-6-20 21:24
你都係gap神~

我係jer神
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

發表於 2021-6-20 23:46:59 | 顯示全部樓層
無恥階級專政 發表於 2021-6-20 16:59
佢我乜都冇買過,可能唔夠型~

佢嗰時興叫唱片鋪錄歌,跟手又老翻大行其道⋯⋯之後大家都知道市場係點走,不過可能你話佢唔夠型,我一點都冇意見🤝
來自火星的鳥
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

2241

主題

7340

回帖

4萬

積分

超級元老

積分
49950
 樓主| 發表於 2021-6-21 09:01:06 | 顯示全部樓層
Peers123 發表於 2021-6-20 23:20
我係jer神

估唔到係偉大同志~有無攪攪新意思?
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

Archiver|聯絡我們|141華人社區

GMT+8, 2026-6-24 12:33

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回覆 返回頂部 返回列表