找回密碼
 註冊
查看: 2767|回覆: 9

神奇!每日一雞蛋可以阻止bb發育遲緩

   火.. [複製鏈接]
簽到
556

224

主題

2201

回帖

1萬

積分

超級元老

積分
17739

論譠元老勳章高級元老勳章超級元老勳章「友誼大使」勳章百萬富翁勳章萬千寵愛勳章

發表於 2017-9-4 02:58:11 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
神奇!每日一雞蛋可以阻止bb發育遲緩BB可以喺約莫6個月左右開始食搗碎嘅煮熟嘅雞蛋 ,昵將有助於阻止bb發育遲緩,蛋系蛋白質嘅極好來源



「一天嘅蛋似乎幫助幼兒長得更高,」BBC新聞報道。
    研究涉及厄瓜多爾嘅幼兒,發現每天畀予一個蛋嘅BB六個月,與對照組相比,有增加嘅增長,以及bb發育遲緩嘅風險降低。
    發育遲緩系當一個孩子唔得滿足佢哋年齡嘅預期身高或體重時。呢可能導致長期嘅健康問題,包括影響身心發展嘅困難。呢個系由營養唔良,反復感染或喺某些情況下引起嘅。
    研究人員指出,雞蛋系蛋白質嘅極好來源,系確保兒童獲得高質量食物嘅一種相對平便捷嘅方式,可以成為發展中國家有風險兒童嘅理想干預措施。
    喺研究中,畀每日蛋嘅BB也食較少含糖嘅食物,如糖果和蛋糕。呢表明食雞蛋可能有助於減少兒童肥肥。
    我哋唔知結果系否適用於英國或世界其他地方嘅兒童,嗰度嘅成長唔咁常見。
    以前喺雞蛋中對沙門氏菌嘅恐慌可能使一些人唔畀孩子雞蛋,但系食品標准局嘅建議表明,英國喺Lion品牌計劃下生產嘅雞蛋嘅風險「非常低」,包括孕婦和後生兒童。
    BB應完全母乳喂養,直到6個月大。當約莫6-8個月大陣,可以向BB提供濃縮嘅煮沸嘅雞蛋。



——故事從邊度嚟?
    該研究由華盛頓大學,馬里蘭大學和美國加州大學戴維斯分校以及厄瓜多爾舊金山基多大學嘅研究人員進行。
    佢由資助兒童營養研究嘅非營利組織Mathile Institute資助。
    該研究喺公開訪問嘅  基礎 上發表喺  同行評議嘅兒科小兒科雜志上,因此可以在線訪問。
    郵件在線嘅標題表明,研究嘅主要發現系,「幫助BB保持健康」嘅雞蛋 - 但系研究主要着眼於BB嘅成長和體重,而唔系佢哋嘅整體健康。
    佢哋嘅新聞文章也冇明確指出,呢項研究只適用於資源貧乏社區嘅兒童,如厄瓜多爾農村。
    BBC新聞帶嚟一個更加清晰嘅故事,平衡嘅概述。

    ——呢個系乜樣嘅研究?
    呢個系一項隨機對照試驗。呢通常系最好嘅研究方式,睇睇系否有一種干預(例如每天畀孩子一個雞蛋)。

    ——研究涉及乜?
    研究人員招募了163名母親(或其他護理人員),佢哋有6-9個月嘅健康狀況良好嘅兒童。
    所有嘅BB被稱重和測量,並且喺研究開始時和佢哋六個月後再次從照料者身上獲攞信息。
    喺研究開始時,研究人員詢問了家中嘅情況,例如獲得清潔飲水和衛生設施,BB通常嘅飲食習慣以及最近嘅疾病。
    唔包括嚴重營養唔良,心臟缺陷或卵過敏嘅兒童。
    每周訪問家庭,以監測BB之間嘅健康狀況,以及雞蛋組中嘅家屬接受本周嘅雞蛋。
    六個月後,研究人員調整數字以考慮到兒童嘅年齡,性別和開始時嘅測量情況,研究人員系否認為被畀予卵子嘅兒童唔太可能體重不足或發育遲緩。
    喺葯物嘅隨機對照研究中,研究人員通常會嘗試確保患者唔知佢哋系否接受治療。呢顯然系不可能喺呢項研究。
    主要結局指標系兒童嘅年齡和體重,以及佢哋系否低於某一標記,表明佢哋比其他年齡嘅孩子要短得多或更輕。呢個系用嚟評估佢哋系體重不足仲系發育遲緩。

    ——乜系基本結果?
    喺研究開始時,對照組中26%嘅兒童和37%嘅卵子組織嘅年齡發育遲緩。
    研究結束時,對照組中嘅 29%嘅兒童和雞蛋組中嘅21%發生了變化。
    考慮到其他因素,每日畀予蛋嘅兒童喺研究結束時(95%置信區間 [CI] 0.37 至 0.77)嘅可能性偏低47%  。
    兒童體重不足嘅可能性也減少了 74%(效果大小為 0.26,95% CI 為 0.10 至 0.70),盡管兒童體重不足嘅孩子開始少。
    喺兩組中,喺研究結束時,兒童可能會食更多嘅糖甜飲料,蛋糕,朱古力,糕點或餅干,而唔系一開始。
    然而,蛋組中嘅甜食比對照組減少了 29%(為0.71, 95% CI 為0.51~0.97)。
    冇關於雞蛋過敏嘅報道,盡管蛋組中嘅兒童嘅照顧者更有可能報告講,孩子們經歷了腹瀉。

    ——研究人員點樣解釋結果?
    研究人員講,佢哋嘅研究結果顯示,每天有6個月嘅BB飲食中嘅一個蛋,「呢顯着改善了線人成長並減少發育遲緩」。
    佢哋繼續講:「我哋認為,雞蛋有潛力喺面臨營養唔良,超重和肥肥風險嘅人群中成為負擔得起和環境可持續嘅優質食物來源。」



——結論
    對於營養唔良嘅兒童,如厄瓜多爾嘅安第斯山脈,發育遲緩或體重不足嘅部分地區嘅營養唔良兒童似乎系個好消息。
    研究表明,雞蛋似乎系促進兒童營養嘅一種安全和實用嘅方法。
    但呢項研究有一些限制。喺飲食中添加一種食物也可能會影響其他飲食。
    孩子嘅照顧者除咗可以畀予佢哋唔同嘅食物,抑或喺某些方面對佢哋進行唔同嘅對待。
    控制組中嘅孩子也可能比冇參與研究嘅照顧者多食一些雞蛋。
    但更重要嘅系,我哋唔知呢些結果系否適用於非常唔同嘅人口,例如英國,大多數BB嘅營養良好,食物種類繁多。雞蛋過敏喺英國也可能更常見。
    只要你嘅孩子冇蛋過敏,冇理由唔畀佢哋雞蛋。蛋系蛋白質和其他營養物質嘅良好來源,兒童需要健康,均衡嘅飲食。
    隨着年齡較小嘅兒童更容易受到食物中毒嘅影響,重要嘅系要妥善儲存,處理和准備雞蛋。

96

主題

4萬

回帖

32萬

積分

究極元老

積分
327482

百萬富翁勳章萬千寵愛勳章論譠元老勳章高級元老勳章超級元老勳章究極元老勳章「雙魚座」勳章「友誼大使」勳章

發表於 2017-9-4 04:52:34 | 顯示全部樓層
回復 joylili #1 的帖子

每天一隻雞蛋,對寶寶發育好,一定要做
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

發表於 2017-9-4 06:21:28 | 顯示全部樓層
要食新鮮蛋
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

發表於 2017-9-4 07:08:21 | 顯示全部樓層
資料十分好, 多謝來相告
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

46

主題

2萬

回帖

100

積分

初級會員

積分
100

百萬富翁勳章論譠元老勳章高級元老勳章超級元老勳章萬千寵愛勳章究極元老勳章

發表於 2017-9-4 15:32:49 | 顯示全部樓層
小寶寶要每日食一隻蛋
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

發表於 2017-9-4 20:47:26 | 顯示全部樓層
每日一鸡蛋让宝宝快高长大
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

3

主題

77

回帖

100

積分

初級會員

積分
100
發表於 2017-9-5 01:16:29 | 顯示全部樓層
本帖最後由 ambose 於 2017-9-5 01:36 編輯

咁由今日開始每日都叫個細路食隻先得
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

1

主題

91

回帖

210

積分

中級會員

積分
210
發表於 2017-9-5 19:58:42 | 顯示全部樓層
其实鸡蛋最好的营养是水煮蛋。对于消化吸收是比一般的 炒,炸,煎。来的营养丰富的多。吸收指数是80%-99%左右。而且成年人如果每一天都有吃一个水煮蛋是比一般人来的精神多的。

至于胆固醇的问题~有机会在谈
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

103

主題

4336

回帖

2萬

積分

超級元老

積分
26105
發表於 2017-9-8 10:32:12 | 顯示全部樓層
回復 joylili #1 的帖子

interesting read, thank you!
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

發表於 2017-9-9 17:06:39 | 顯示全部樓層
雞蛋真係神奇
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

Archiver|聯絡我們|141華人社區

GMT+8, 2026-6-13 07:00

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回覆 返回頂部 返回列表