找回密碼
 註冊
查看: 1|回覆: 0

[澳洲] N5M 遊

[複製鏈接]
簽到
301

37

主題

4368

回帖

1萬

積分

超級元老

積分
11282
發表於 6 小時前 用手機發表 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
Ginza empire 好難book,ginza 韓睇唔啱,唯有轉場去n5m.

K flora
英文ok,一埋身就攬車,情緒價值到位。夠高走肥,韓樣,如果塊面尖少少就好正。

埋牙都係個d,下省幾百字。

最後一日,本身唸緊搵日韓定中,最後都係揀日。

J Ulan
呢個真係好日本人樣,150 左右走肥,25 歲。成個trip 最好砌係佢。樣正常啦(Shelly 好d), 不過由上望向下,都有幾分似伊滕舞雪,係衰在下半面爭d, 同埋a cup。

不過情緒價值到位,全程由上套砌到尾都砌足半個鐘。不斷大車,乜姿勢都試晒,係掛鼓佢話handle 唔到。

整體n5m 環境比ginza 好,但遠少少。女就小心揀,我見有d真人都好一般下,揀有露面嘅穩陣d。
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

Archiver|聯絡我們|141華人社區

GMT+8, 2026-6-27 19:43

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回覆 返回頂部 返回列表