找回密碼
 註冊
查看: 50|回覆: 2

[打卡必到] 毛孩好去處

[複製鏈接]
發表於 2026-5-6 13:12:43 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
46426.jpg 46432.jpg 46429.jpg 46435.jpg 46438.jpg 46441.jpg

各位狗奴貓奴注意啦,今個週末仲未諗到帶主子去邊度玩,深圳南山又有新搞作,超夢幻嘅「星星童話秘境」,重點係免費入場,打卡放電一流。

二樓仲有一條30米長嘅「星動長廊」,微風吹過啲流蘇閃閃發光,抬頭仲見到個巨大嘅透明星星許願瓶,週末帶埋主子北上玩,或者純粹去睇人哋啲貓貓狗狗療癒吓都絕對唔會伏。

地點:深圳來福士廣場(SUPAW HUB 門外及星空廣場)
交通:深圳地鐵9號線「南油站」出口直達商場超方便

評分

參與人數 1魄力 +1 +250 魅力 +5 黃金 0 收起 理由
howardwo + 1 + 250 + 5 0 🥇 同意兄弟高見!小弟給力支持!

查看全部評分

請支持~
體壇消息版
短遊大灣區版
發表於 2026-5-6 21:02:39 | 顯示全部樓層
唔錯唔錯,不過狗仔貓仔唔知點帶過關啫?

討論

可以的,目前的政策允許每人每次限帶一隻貓或狗,但先要前往香港漁農自然護理署(AFCD)或其認可的獸醫診所申請簽發「動物健康證書」,過關時必須主動向海關申報,若文件齊全且晶片合格,通常可以免於隔離。 聽落都發表於 2026-5-7 12:55 詳情  回覆

評分

參與人數 1魄力 +5 +100 魅力 +5 黃金 0 收起 理由
力王ER + 5 + 100 + 5 0

查看全部評分

睇靚女索女幾時都得閒
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

 樓主| 發表於 2026-5-7 12:55:10 | 顯示全部樓層
howardwo 發表於 2026-5-6 21:02
唔錯唔錯,不過狗仔貓仔唔知點帶過關啫?

可以的,目前的政策允許每人每次限帶一隻貓或狗,但先要前往香港漁農自然護理署(AFCD)或其認可的獸醫診所申請簽發「動物健康證書」,過關時必須主動向海關申報,若文件齊全且晶片合格,通常可以免於隔離。
聽落都覺得麻煩,都係算啦

評分

參與人數 1魄力 +1 +250 魅力 +5 黃金 0 收起 理由
howardwo + 1 + 250 + 5 0 抵讚,夠詳細

查看全部評分

請支持~
體壇消息版
短遊大灣區版
回覆 讚好 1 不讚 0 使用道具

舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

Archiver|聯絡我們|141華人社區

GMT+8, 2026-6-24 08:30

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回覆 返回頂部 返回列表