找回密碼
 註冊
查看: 2902|回覆: 13

[英文歌] Bobby Hebb - Sunny

   火.. [複製鏈接]
簽到
1022

2241

主題

7340

回帖

4萬

積分

超級元老

積分
49950
發表於 2021-8-30 22:10:35 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
以上影片乃youtube提供,與本站無關; 若無法觀看,可查看原網址
發表於 2021-8-30 22:25:48 | 顯示全部樓層
好好聽!好正 !
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

發表於 2021-8-30 22:26:41 | 顯示全部樓層
好正⋯⋯明天才可支,踭住先呢!
來自火星的鳥
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

4

主題

3682

回帖

1萬

積分

超級元老

積分
15306

百萬富翁勳章論譠元老勳章高級元老勳章超級元老勳章

發表於 2021-8-30 22:31:17 | 顯示全部樓層
回復 無恥階級專政 ##1 的帖子

同BONEY M係兩種味道
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

2241

主題

7340

回帖

4萬

積分

超級元老

積分
49950
 樓主| 發表於 2021-8-30 22:33:18 | 顯示全部樓層
cmchan23 發表於 2021-8-30 22:31
回復 無恥階級專政 ##1 的帖子

同BONEY M係兩種味道

BONEY M都係有料到,不過形象就太過重口味~
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

發表於 2021-8-30 22:41:32 | 顯示全部樓層
沙士,邊個都鍾意,試吓就知。
原諒我這一生不羈放縱.....愛田由
沿途快樂田由陪伴我。
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

2241

主題

7340

回帖

4萬

積分

超級元老

積分
49950
 樓主| 發表於 2021-8-30 22:43:54 | 顯示全部樓層
LasCases 發表於 2021-8-30 22:41
沙士,邊個都鍾意,試吓就知。

多謝捧場,我就諗起雞泡果首波士~
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

發表於 2021-8-30 23:16:25 | 顯示全部樓層
爵士藍調, 原裝正版
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

1759

主題

5733

回帖

2萬

積分

超級元老

積分
28535
發表於 2021-8-31 00:38:31 | 顯示全部樓層
以為係白人唱。
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

36

主題

12萬

回帖

100

積分

初級會員

積分
100

論譠元老勳章百萬富翁勳章「友誼大使」勳章傑出成就勳章高級元老勳章超級元老勳章萬千寵愛勳章

發表於 2021-8-31 00:48:41 | 顯示全部樓層
呢個原版未聽過,好聽
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

413

主題

3萬

回帖

7萬

積分

超級元老

積分
79154

論譠元老勳章高級元老勳章百萬富翁勳章超級元老勳章

發表於 2021-8-31 10:09:24 | 顯示全部樓層
多謝分享, 好耐冇聽, 唔错, 相信歌者已作故了.
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

發表於 2021-8-31 16:30:05 | 顯示全部樓層
有聽過 這 Old 歌曲,好聽,多謝分享 。
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

發表於 2021-8-31 20:52:52 | 顯示全部樓層
Very nice, many THX !
Music makes freedom !
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

發表於 2021-9-1 03:58:26 | 顯示全部樓層
各有千秋,各有味道,不過我都係鍾情重口味
睇靚女索女幾時都得閒
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

Archiver|聯絡我們|141華人社區

GMT+8, 2026-6-23 09:08

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回覆 返回頂部 返回列表