找回密碼
 註冊
查看: 679|回覆: 1

[英文歌] 我自己 EDIT 既英文歌短片, GTA-5 SELF RADIO COLLECTION ^^

  [複製鏈接]
簽到
36

376

主題

149

回帖

4473

積分

論壇元老

積分
4473
發表於 2021-2-14 20:42:34 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
大家好 , 第1次在此出貼

我想 SHARE 一下我收藏既一 JAR 好聽既歌(同BGM) , 我用咗 GTA 5 做畫面背景 , 可能你地完全唔會玩 GTA , 不過都可以當係普通 MTV 睇 , 同將重點放係 D 歌上

D 歌係我由 ARTLIST 購入 , 可以「合法」公開使用 , 因為已包括埋版權使用權 , D 歌可能你地從來未聽過 , YOUTUBE 上基本上應該好難會搵到(如果你無歌名去 SEARCH 的話)

好啦 , 大家如果睇完 , 真係覺得 D 歌好聽 , 就比個 LIKE 啦 , 感謝晒


以上影片乃youtube提供,與本站無關; 若無法觀看,可查看原網址
發表於 2021-2-14 20:48:38 | 顯示全部樓層
好好聽!好正 !
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

Archiver|聯絡我們|141華人社區

GMT+8, 2026-6-27 20:50

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回覆 返回頂部 返回列表