大家好 , 第1次在此出貼
我想 SHARE 一下我收藏既一 JAR 好聽既歌(同BGM) , 我用咗 GTA 5 做畫面背景 , 可能你地完全唔會玩 GTA , 不過都可以當係普通 MTV 睇 , 同將重點放係 D 歌上
D 歌係我由 ARTLIST 購入 , 可以「合法」公開使用 , 因為已包括埋版權使用權 , D 歌可能你地從來未聽過 , YOUTUBE 上基本上應該好難會搵到(如果你無歌名去 SEARCH 的話)
好啦 , 大家如果睇完 , 真係覺得 D 歌好聽 , 就比個 LIKE 啦 , 感謝晒
以上影片乃youtube提供,與本站無關; 若無法觀看,可查看 原網址。 |