找回密碼
 註冊
查看: 1301|回覆: 9

[英文歌] Play Me - Neil Diamond

   火.. [複製鏈接]
簽到
1022

2241

主題

7340

回帖

4萬

積分

超級元老

積分
49950
發表於 2020-12-8 22:06:01 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
以上影片乃youtube提供,與本站無關; 若無法觀看,可查看原網址
發表於 2020-12-8 22:12:08 | 顯示全部樓層
好好聽!好正 !
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

發表於 2020-12-8 23:07:27 | 顯示全部樓層
經典金曲, 悅耳動聽
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

發表於 2020-12-8 23:34:15 | 顯示全部樓層
悠揚樂曲
原諒我這一生不羈放縱.....愛田由
沿途快樂田由陪伴我。
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

413

主題

3萬

回帖

7萬

積分

超級元老

積分
79154

論譠元老勳章高級元老勳章百萬富翁勳章超級元老勳章

發表於 2020-12-9 01:31:23 | 顯示全部樓層
多謝分享, 好耐冇聽.
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

36

主題

12萬

回帖

100

積分

初級會員

積分
100

論譠元老勳章百萬富翁勳章「友誼大使」勳章傑出成就勳章高級元老勳章超級元老勳章萬千寵愛勳章

發表於 2020-12-9 01:58:34 | 顯示全部樓層
歌好,木結他好聽
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

2241

主題

7340

回帖

4萬

積分

超級元老

積分
49950
 樓主| 發表於 2020-12-9 09:50:05 | 顯示全部樓層
asiachu 發表於 2020-12-9 01:58
歌好,木結他好聽

多謝捧場~我就唔識分木結他,不過,呢首歌都幾啱晨早流流聽~
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

發表於 2020-12-9 10:36:03 | 顯示全部樓層
Very old song,  a classic blue song
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

發表於 2020-12-9 20:55:47 | 顯示全部樓層
雄厚聲音,不過我覺佢D歌好悶
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

2241

主題

7340

回帖

4萬

積分

超級元老

積分
49950
 樓主| 發表於 2020-12-10 09:02:11 | 顯示全部樓層
Peers123 發表於 2020-12-9 20:55
雄厚聲音,不過我覺佢D歌好悶

Neil Diamond嘅歌,只有三數首啱我口味,正如師兄講佢D歌有啲悶,不過,果個時代真係興佢呢種style,所以佢都當紅過一排,特別佢同大鼻婆芭芭拉史翠珊Barbra Streisand合唱個首You don't bring me flowers。
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

Archiver|聯絡我們|141華人社區

GMT+8, 2026-6-29 02:22

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回覆 返回頂部 返回列表