找回密碼
 註冊
查看: 357|回覆: 2

何韻詩 ----- 肥媽有話兒 @ live in London

  [複製鏈接]
發表於 2019-10-13 13:44:44 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 cocteau 於 2019-10-13 13:44 編輯

何韻詩 ----- 肥媽有話兒 @ live in London

以上影片乃youtube提供,與本站無關; 若無法觀看,可查看原網址


好心啦 啲黑警
有乜辛苦
日日打黑色衫 打黑色衫
我哋嘅後生仔

好心啦 啲黑警
天生撚樣
日日爭取打交 爭取打交
又破壞香港

打傳媒 打傳媒(打)
打議員 打議員(打)
打女仔 打女仔(打)
死黑警 打爛依個家園

呀 死黑警
又唔做嘢 又唔讀書

呀 死黑警
點解可以唔道歉 害人哋嘅仔女

呀 我行街俾啲黑警恐嚇
全家仔女都喊

呀 死黑警
我無罪㗎 點解要搞我呢

黑警係我哋仇人 黑警日日鬧事
黑警破壞香港法理 黑警破壞香港法理
黑警係我哋仇人 黑警日日鬧事
黑警破壞香港法理 黑警破壞香港法理
(香港法理 香港法理)
發表於 2019-10-13 14:05:07 | 顯示全部樓層
現今最流行歌曲
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

3

主題

554

回帖

1789

積分

金牌會員

積分
1789
發表於 2019-10-18 13:17:10 | 顯示全部樓層
這首歌超好聽
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

Archiver|聯絡我們|141華人社區

GMT+8, 2026-6-25 02:16

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回覆 返回頂部 返回列表