找回密碼
 註冊
查看: 525|回覆: 3

"Stand With Hong Kong" ----- "People Are People"

 火.. [複製鏈接]
發表於 2019-8-30 22:24:30 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 cocteau 於 2019-8-30 22:25 編輯

"Stand With Hong Kong" ----- Depeche Mode "People Are People"

香港音樂人 亞里安 整左隻 Depeche Mode 特別 Remix: 35年前,我們都為 Depeche Mode 呢首神曲聽得興奮莫名,35年後的今天,特別將此曲重新剪輯這個錄像版本,向當年 Depeche Mode 的提問作出回應 : Now I Understand, What Make A Man Hates Another Man, You Should Understand....Stand With Hong Kong !

以上影片乃youtube提供,與本站無關; 若無法觀看,可查看原網址


People are people
So why should it be
You and I should get along so awfully

So we're different colours
And we're different creeds
And different people have different needs
It's obvious you hate me
Though I've done nothing wrong
I've never even met you so what could I have done

I can't understand
What makes a man
Hate another man
Help me understand

Help me understand

Now you're punching
And you're kicking
And you're shouting at me
I'm relying on your common decency
So far it hasn't surfaced
But I'm sure it exists
It just takes a while to travel
From your head to your fists


發表於 2019-8-30 22:31:39 | 顯示全部樓層
好好聽!好正!
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

發表於 2019-8-30 22:35:05 | 顯示全部樓層
電音金曲, 憑歌寄意
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

180

主題

3969

回帖

2萬

積分

超級元老

積分
25677
發表於 2019-8-31 07:12:18 | 顯示全部樓層
係我嘅 all-time favourite,但細個聽嘅時候只係旋律優先,歌詞只覺得係空泛嘅正能量。
而家響我充滿仇恨嘅家鄉,睇住D人變癲變蠢....................................
回覆 讚好 不讚 使用道具

舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

Archiver|聯絡我們|141華人社區

GMT+8, 2026-6-23 12:47

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回覆 返回頂部 返回列表